Garantijas un kompensācijas

Vai, saņemot mēbeles, jūs pamanījāt kādus rūpnīcas vai transporta defektus? Neuztraucieties, mēs kopā atrisināsim visas problēmas. Ja jums ir iespēja, lūdzu, nosūtiet mums defekta fotoattēlus pa e-pastu, kas, iespējams, palīdzēs mums ātrāk atrisināt problēmu. Lai iegūtu pilnīgu informāciju par pēcpārdošanas servisu, lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz info@medrika.lv.

Atgriežot preces, pircējam jāievēro šādi nosacījumi:

- Atgrieztajam produktam jābūt oriģinālajā, glītā un sakoptā iepakojumā (lai pārbaudītu produktu, varat pārgriezt plombēšanas lenti);

- Kvalitatīvas mēbeles, kas ir samontētas vai mēģinātas samontēt, nevar atdot atpakaļ;

- Precei jābūt labā stāvoklī, un Pircējs to nedrīkst sabojāt;

- Gadījumā, ja preces atgriešanas iemesls ir preces nekvalitatīva kvalitāte, mēs apņemamies uz sava rēķina aizstāt nekvalitatīvo preci ar atbilstošas kvalitātes preci vai atmaksāt par preci samaksāto naudu;

- Precēm jābūt labā stāvoklī (bez bojātām etiķetēm, nenolobītām aizsargplēvēm utt.). Tas neattiecas uz nekvalitatīvu preču atgriešanas gadījumiem;

- Atgrieztajām precēm jābūt tādā pašā komplektācijā, kādā tās saņēmis Pircējs;

- Atgriežamās preces varam paņemt no vietas, kur var piebraukt kravas mikroautobuss;

- Atgriezt var tikai standarta preces. Kvalitatīvas preces, kas izgatavotas pēc pasūtījuma, nav atgriežamas.

- Preces var atgriezt 14 dienu laikā, ja tās nav lietotas un nav zaudējušas savu sākotnējo izskatu.

Atmaksa tiks veikta tikai ar bankas pārskaitījumu uz klienta norādīto bankas kontu.

Atbilstošas kvalitātes preču atgriešanu veic saskaņā ar Civilkodeksa 6.228-10. un 6.228-11. pantā noteikto kārtību.

24 mēnešu kvalitātes garantija

Katra medrika.lv pārdotā produkta galvenās īpašības parasti ir norādītas katra produkta aprakstā. Uz visām medrika.lv pārdotajām precēm attiecas ražotāja garantija. Pēc iegādes un pirms montāžas mēbeles ir rūpīgi jāpārbauda.

Garantijas nosacījumi:

- Pircējam, montējot izstrādājumu, jāievēro montāžas instrukcija, kas pievienota izstrādājumam;

- Izstrādājums tika izmantots tam paredzētajam mērķim un uzturēts saskaņā ar tehniskās apkopes noteikumiem;

- Garantija attiecas uz preces kvalitātes defektiem, kas radušies ražotāja vainas dēļ, un uz preces transportēšanu, ko veicis pārdevējs.

Pircējs zaudē tiesības uz bezmaksas garantijas apkalpošanu šādos gadījumos:

- Prece ir bojāta pircēja vainas dēļ;

- mēbeles ir bojātas nepārvaramas varas dēļ;

- mēbeles ir bojātas vai iznīcinātas montāžas laikā.

Iesakām neizmest iepakojumu, kamēr mēbeles nav samontētas. Garantijas apkalpošanas gadījumā var būt nepieciešama papildu informācija, kas ir norādīta uz produkta iepakojuma.

Ja lietošanas laikā pamanāt defektu, lūdzu, ziņojiet par to medrika.lv vietnē norādītajiem kontaktiem. Garantijas laikā konstatētās kvantitatīvās vai kvalitatīvās neatbilstības UAB Medrika uz sava rēķina novērš, papildina vai nomaina. Turklāt ar klienta piekrišanu defektus var kompensēt. Medrika UAB apņemas novērst ražošanas defektu 15-45 darba dienu laikā pēc pretenzijas reģistrēšanas uzņēmumā.

Ja iegādājaties kādu no šiem produktiem un konstatējat, ka tas ir bojāts, jums ir tiesības to atgriezt mums 24 mēnešu laikā no piegādes datuma. Mēs varam arī saņemt preces bez maksas ar savu transportu. Šādā gadījumā bojātā prece tiks bez maksas nomainīta pret kvalitatīvu preci, salabota vai atmaksāta nauda. Preces ar kvalitātes trūkumiem tiek apmainītas vai atgrieztas saskaņā ar "Preču atgriešanas un apmaiņas noteikumiem", kas apstiprināti ar ekonomikas ministra 2001. gada 29. jūnija rīkojumu Nr. 217.

Ja garantijas laikā (24 mēneši) pamanāt slēptus defektus, lūdzu, nofotografējiet defektus un nekavējoties nosūtiet mums tos pa e-pastu uz info@medrika.lv. Pēc tam produkta ražotājs noteiks, vai uz defektu attiecas garantija, t. i., vai defekts ir rūpnīcas defekts. Mēs nekavējoties informēsim jūs par ražotāja lēmumu, izmantojot jūsu norādīto saziņas līdzekli. Lūdzu, ņemiet vērā, ka:

- Ražotāja garantija neattiecas uz dabiski nolietotām detaļām, fiziskiem produkta bojājumiem, kas radušies pircēja vainas dēļ, kā arī uz polsterējuma audumu;

- Ja preču atgriešanas iemesls ir to nekvalitatīva kvalitāte, mums ir pienākums uz sava rēķina aizstāt bojātās preces ar tādas pašas kvalitātes precēm, labot defektu vai atmaksāt par precēm samaksāto naudu.

 

Lai izmantotu pēcpārdošanas servisa priekšrocības, lūdzu, sūtiet mums e-pastu uz info@medrika.lv, norādot šādu informāciju:

- Pasūtījuma vai rēķina numurs;

- pircēja vārds vai uzņēmuma nosaukums;

- pircēja e-pasta adrese;

- pircēja tālruņa numurs;

- Adrese, kurā jāveic produkta apmaiņa;

- Bankas konta numurs, lai saņemtu kompensāciju par bojātu preci.

- Garantijas apkalpošanas iemesls:

 Trūkst detaļas;

 Bojāts izstrādājums;

 Bojāts iepakojums;

 Cits (lūdzu, norādiet iemeslu).

- Pievienojiet fotoattēlu(-us). Ja izstrādājums vai tā iepakojums ir bojāts, lūdzu, pievienojiet fotoattēlu ar redzamiem bojājumiem. Ja trūkst kādas detaļas, lūdzu, norādiet, kāda detaļa ir nepieciešama izstrādājuma vai mēbeles montāžas instrukcijā.